Jeugdopleiding vv Sprinkhanen wenst iedereen fijne feestdagen

20-12-2013 11:24

Het jaar zit er al weer bijna op. De kerstboom is gezet en sommigen zijn al druk met het uitzoeken van vuurwerk. Toch wil ik jullie nog even namens de jeugdafdeling van vv Sprinkhanen hele fijne feestdagen wensen en ik hoop op een sportief en gezond 2014. 

Enige maanden geleden heb ik kenbaar gemaakt te moeten stoppen met de functie als jeugdcoördinator voor de vereniging in verband met mijn toegenomen werkzaamheden op het gebied van BHV-trainingen. Inmiddels zijn we achter de schermen druk bezig geweest met het zoeken naar vervanging voor de komende periode. Samen Met Erik Jansen en Frans v Vugt hebben we een goed en contructief gesprek gehad met René Hattu en Eric Raben. Zij gaan samen met elkaar de taken verdelen en nemen de taken binnen de Jeugdafdeling van mij over. Zelf zal ik op de achtergrond nog wat kleine taken blijven uitvoeren voor de jeugdafdeling.

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die op een sportieve wijze hebben mee gewerkt aan het Jeugdplan van vv Sprinkhanen. Ik wens de nieuwe commissie Jeugdafdeling van vv Sprinkhanen heel veel succes bij het uitvoeren van hun taak.

 

Vgr. Cor Pouwels